Kontakt oss

Før du kontakter oss ber vi deg lese igjennom den følgende informasjonen og se om vi kanskje allerede har svaret på det du lurer på.

Dersom du fortsatt ønsker å kontakte oss kan du trykke på lenken nederst på siden.

Dersom betalingen din var vellykket betyr det at ordren din ble registrert på riktig måte. En ordrebekreftelse ble sendt til e-postadressen du oppga under bestillingen. Dersom du ikke har mottatt denne, se etter i spam-/søppelpost-mappen i e-posten din, da det kan hende at den har havnet der. Dette gjelder spesielt om du benytter Gmail eller Hotmail.

Gå til vårt returskjema

Pakken er en brevsending og leveres i utgangspunktet rett i postkassen din. Dersom det ikke lar seg gjøre (fordi postkassen er full, for liten, postbudet ikke har tilgang til den, etc.) leveres pakken til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk for henting. Du vil så motta en hentemelding enten via SMS eller via brev. Husk at du kan bli bedt om legitimasjon når du skal hente sendingen, så ta det med.

En sjelden gang i blant hender det at man ikke mottar hentekode/-melding. Dersom du ser på sporingen at sendingen er klar for henting, kan du dra til hentested og oppgi sendingsnummeret for å hente ut pakken. Husk å ta med legitimasjon!

Dersom du har Posten sin sporings-app kan du legge til sendingsnummeret i appen og få opp hentekode direkte i appen.

Vi sender alltid alle ordre så fort som mulig og senest 3 virkedager etter at du bestilte/betalte. I samme øyeblikk sendes det også ut en e-post til adressen du oppga under bestillingen. Dersom du ikke har mottatt denne, se etter i spam-/søppelpost-mappen i e-posten din, da det kan hende at den har havnet der. Dette gjelder spesielt om du benytter Gmail eller Hotmail. 

Lurer du fortsatt på noe? Trykk her for å kontakte oss.

Handlekurv
Handlekurven er tom
Bruk rabattkode